Pomoc
Centrum wsparcia
Centrum wsparcia klientów
Zabezpieczamy pełny spektrum wsparcia klienta jak przy wyborze produktu, tak i w trakcie korzystania. Wykorzystujcie informację i instrumenty danego rozdziału dla otrzymania maksymalnego wyniku.
Techniczne wsparcie (ogólne)
- pytanie przy ładowaniu kontentu;
- moderacja i powrót informacji;
- potrzebna pomoc przy korzystaniu gabinetem;
- powstały różne techniczne pytania;
- blokowanie i usunięcie konta.
Do szybkiego rozstrzygnięcia piszcie na e-mail: support@ub.ua
Uwaga! Dla identyfikacji zaznaczcie ID, numer telefonu i swoje imię w liście dla efektywnego kontaktu zwrotnego. Dodawajcie zrzuty ekranu dla lepszego rozumienia problemu.
Wybór i podłaczenie do usługi
(pakiety reklamy, proste dostawy, rozmieszczenia w katalogu):
- pomoc przy wyborze pakietu;
- pytanie o serwisie, zamówić konsultację;
- Opłata - wybór typu opłaty, zamówić rachunek;
- pytanie po zaliczeniu opłaty i aktywacji;
- uściślenie rekwizytów.
Do szybkiego rozstrzygnięcia piszcie na e - mail head.sale@ub.ua
Dzwońcie: 38 (099) 058 57 83, 38 (098) 760 81 62
Uwaga! Wasz gabinet jest skonfigurowany dla spełnienia i aktywacji usług portalu Tius.pl bez uczestnictwa managera. Po prostu przejdźcie za linkiem.
Pytanie, co do serwisowo informacyjnej obsługi
- pomoc przy pierwotnym konfigurowaniu konta;
- pytanie po napełneniu, napisaniu materiałów;
- aktywacja certyfikatów prezentowych;
- konfiguracja reklamowych serwów (Google Analytics, Google Adwords, Facebook Ad, Google Kupna);
- zamówić sprawdzenie i obsługę konta (СІО).
Do szybkiego rozstrzygnięcia piszcie na e - mail service.client@ub.ua
Dzwońcie: 38 (067) 174 20 22, 38 (050) 982 61 40
Księgowość i prawne pytania :
e - mail: buh@ub.ua
38 (067) 551 20 29
Partnerstwo i pomoc
- propozycje, co do polepszaniu serwu;
- zostać partnerem, kupić franszyzę.
Piszcie na e - mail: chief@ub.ua