Reklama Google/Facebook/Instagram
Reklama w Google, Facebook, Instagram - SEA (search engine advertising).
CO WCHODZI W STWORZENIE REKLAMOWEJ KAMPANII
1. Pierwszy etap - zanurzenie w Państwa biznes. Dowiadujemy się o wybranych dla reklamy towarach albo usługach. Przeprowadza się audyt wyjściowej strony internetowej. Analizują się konkurenci. Wyznaczają się przewagi przed nimi.
2. Wybiera się semantyczne jądro - docelowe kluczowe zapytania, za którymi będzie ukazywać się użytkownikom Państwa reklama. Opracowuje się spis minus-słów reklamowej kampanii.
3. Na podstawie zebranego semantycznego jądra przelicza się orientowany budżet reklamowej kampanii. Semantyczne jądro i budżet przechodzą Wasze konieczne sprawdzenie i zatwierdzenie.
4. Podłaczają się i konfigurują się systemy analityki Google Analytics. Wyznaczają się i konfigurują się konwersyjne cele reklamowej kampanii.
5. Piszą się sprzedawane tekstowe ogłoszenia za regułami, które istotnie polepszają efektywność reklamowej kampanii z jej pierwszych klików. Teksty ogłoszeń uzgadniają się z Państwem.
6. Reklamowa kampania tworzy się w koniecznych systemach kontekstu reklamy. Formuje się struktura konta. Wnoszą się konieczne konfigurację. Sprawdza się zdolność do pracy reklamowej kampanii.
Żeby skorzystać się serwisem, przejdźcie za linkiem i skorzystajcie się rekomendacjami robota Felix - rejestracja